Associate Professor PHD .Barbu Mihail Cătalin | |||||||||||||||||||||||||||||||
Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
N/A | |||||||||||||||||||||||||||||||
Acknowledged by CNCSIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Cătălin Mihail Barbu, Aligning the brand identity and brand image after rebranding, Revista Management & Marketing, Vol. XIV, Nr. 2/2016, pp. 180-187, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell; Cătălin Mihail Barbu, Sorin Tudor, Dorian Laurenţiu Florea, Managing brand equity risk: adding exogenous risks to an evaluation model, Analele Universităţii din Craiova, seria ştiinţe Economice, vol. 1/2014, pp. 123-129, ISSN 1223-365X, indexată REPEC, CEEOL, EBSCO. Liviu Crăciun, Cătălin Mihail Barbu, The brand as strategic asset of the organization, Revista de Management Comparat International, vol. 15, nr. 1/2014, pp. 69-77, ISSN 1582-3458, indexată REPEC, EBSCO. Liviu Crăciun, Cătălin Mihail Barbu,Determining consumers’ propensity to buy Romanian products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 2/2011, pp. 255-264, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell ; Cătălin Mihail Barbu, The meanings of „made in Romania” among the Romanian consumers, Revista ECTAP, 7/2011(560) 2011, pp. 31-42, ISSN 1841-8678, indexată Econlit, Repec, Doaj, Ebsco; Cătălin Mihail Barbu, Cultural adaptation of products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 1/2011, pp. 105-110, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell; Cătălin Mihail Barbu, Radu Florin Ogarcă, Constantin Răzvan Barbu, Branding in small business, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, Special issue 1/2010, pp. S31-S38, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell; Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu,Retail store design and environment as branding support in the services marketing, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, year 6, issue 6/2008, pp. 11-17, ISSN 1841-2416,indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell; Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu, Country of origin effect and the success of the brands on international market, Lucrările conferinţei internaţionale „Competivitate şi stabilitate in economia bazată pe cunoaştere”, ISBN 978-606-510-162-3 organizator Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Craiova, 30 mai – 1 iunie 2008.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
N/A |
Last Updated On Tuesday, 04 July 2017 22:08 By Barbu Mihail Cătălin