1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Cercul de Marketing Craiovean

Organizator: Lect. univ. dr. Silvia Puiu

Grup țintă: Studenți interesați de marketing, dar și de alte probleme de interes pentru tineri

Periodicitate: lunar în perioada octombrie - decembrie, martie - mai

Obiective: Oferirea unui cadru nonformal de exprimare a studenților, pe teme de interes pentru ei, cercul fiind unul cu, despre și pentru studenți. În cadrul acestuia, au loc prezentări realizate de studenți, ceea ce le dezvoltă un simț de răspundere, dar și abilități de public speaking. Cercul promovează studenții/absolvenții care au inițiative antreprenoriale, precum și pe cei care au diferite rezultate extracurriculare.  

Activități: Prezentări realizate de studenți, organizarea unor tombole pentru invitați, surprize venite din partea studenților, din dragoste pentru colegii lor, dezbateri libere între studenți, prezentarea unor oportunități în premieră de către organizator (concursuri, evenimente), diseminarea rezultatelor studenților merituoși, premierea studenților care colaborează la revista Cronica studentului FEAA Craiova, oferirea de premii si diplome pentru speakeri, din partea organizatorului, sesiuni practice de brainstorming pe diverse teme, invitarea unor studenți/absolvenți cu spirit antreprenorial.

Rezultate: Creșterea gradului de încredere a studenților în forțele proprii, o creștere a motivării studenților, o mai mare implicare din partea lor în proiecte extracurriculare, atragerea către FEAA a unor studenți de la alte facultăți, o creștere a numărului studenților care citesc, a celor care scriu la revista studenților, o comunicare mai buna între ei, dezvoltarea competențelor de public speaking, o responsabilitate mai mare în pregătirea speech-urilor pentru a menține interesul colegilor ridicat.

Informații despre ediția viitoare: Se va organiza un eveniment pe pagina de Facebook, cu aproximativ 10 zile înainte.

Galerie foto

Share