Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor
Perioada
2001-2006
Calificarea / diploma obţinută
Stagiu de doctorat. Titlul obţinut: Doctor în domeniul fundamental Economic, domeniul Relaţii economice internaţionale cu teza : Implicaţiile globalizării asupra modelelor creşterii economice,
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
Universitatea din Craiova
Perioada
2000-2002
Calificarea / diploma obţinută
Master Administrarea Afacerilor
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
Universitatea din Craiova, Facultatea de ştiinţe Economice
Perioada
1995-1999
Calificarea / diploma obţinută
Licenţiat în profilul economic, specializarea: Tranzacţii internaţionale
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
Universitatea din Craiova, Facultatea de ştiinţe Economice
Perioada
1991-1995
Calificarea / diploma obţinută
Diplomă de bacalaureat
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
Perioada
2007-2014
Funcţia sau postul ocupat
Lector universitar
Activităţi şi responsabilităţi principale
Discipline predate: Marketing, Marketing internaţional, Managementul brandului, Politici de produs şi de preţ
Numele şi adresa angajatorului
Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
Perioada
2004 - 2007
Funcţia sau postul ocupat
Asistent universitar
Activităţi şi responsabilităţi principale
Discipline predate: Marketing, Managementul vânzărilor, Marketingul serviciilor, Cercetări de marketing, Economia întreprinderii
Numele şi adresa angajatorului
Universitatea din Craiova, Facultatea de Ştiinţe Economice
Perioada
2001 – 2004
Funcţia sau postul ocupat
Preparator universitar
Activităţi şi responsabilităţi principale
Discipline predate: Marketing, Management, Economia întreprinderii
Numele şi adresa angajatorului
Universitatea din Craiova, Facultatea de Ştiinţe Economice
Membru al Academiei Europene de Marketing;
Membru în Consiliul profesoral al Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor;
Membru în comisiile de specialitate ale Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor;
Redactor şef adjunct al revistei Management&Marketing;
Membru în colegiul de redacţiei al revistei International Journal of Marketing Studies, Canada;
Evaluator pentru revista Analele Universitatis Apulensis seria Oeconomica, Alba-Iulia ;
Evaluator naţional la Centrul Naţional pentru Burse de Studii în străinătate
Preşedinte de secţiune (Marketing) la conferinţa ştiinţifică internaţională ,,Competitiveness and Stability in the Knowledge Based Economy”, 14-15 mai 2010, Craiova;
Membru în comitetul de organizare al conferinţei ştiinţifice internaţionale ,, Competitiveness and Stability in the Knowledge Based Economy”, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, 3-5 noiembrier 2011, Craiova.
Izmir University, Turcia, stagiu Erasmus documentare, noiembrie 2013;
ISCTE-ul Lisabona, Portugalia, coordonator stagiu practică în cadrul programul Praxis, iulie 2013;
Robert Gordon University, Aberdeen, Marea Britanie, stagiu documentare, martie 2012;
DHBW Baden-Württemberg Cooperative State University Karlsruhe, Germania şi IUT Robert Schuman, University of Strasbourg, Franţa, proiect MARPE, iulie 2011;
Universidade Autonoma de Lisboa, Portugalia, stagiu Ersamus predare, iunie 2010.
N/A
Recunoscute CNCSIS
Marketing internaţional, Editura Universitaria, Craiova 2010, ISBN 978-666-510-0004-1, 272 pag.
Marketing internaţional – aplicaţii şi studii de caz, Editura Universitaria, Craiova 2010, 214 p.
(Selecție)
Liviu Crăciun, Cătălin Mihail Barbu,Determining consumers’ propensity to buy Romanian products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 2/2011, pp. 255-264, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell ;
Cătălin Mihail Barbu, The meanings of „made in Romania” among the Romanian consumers, Revista ECTAP, 7/2011(560) 2011, pp. 31-42, ISSN 1841-8678, indexată Econlit, Repec, Doaj, Ebsco;
Cătălin Mihail Barbu, Cultural adaptation of products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 1/2011, pp. 105-110, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;
Cătălin Mihail Barbu, Radu Florin Ogarcă, Constantin Răzvan Barbu, Branding in small business, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, Special issue 1/2010, pp. S31-S38, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;
Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu,Retail store design and environment as branding support in the services marketing, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, year 6, issue 6/2008, pp. 11-17, ISSN 1841-2416,indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;
Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu, Country of origin effect and the success of the brands on international market, Lucrările conferinţei internaţionale „Competivitate şi stabilitate in economia bazată pe cunoaştere”, ISBN 978-606-510-162-3 organizator Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Craiova, 30 mai – 1 iunie 2008.
PRAXIS - Buni practicieni in domeniul economic in tranziţie de la şcoală la viaţa activă, proiect POS-DRU, axa DM 2.1, ID 61477, Universitatea din Craiova, Universitatea de Vest Timişoara, ISCTE Portugalia, Supeuropa Franţa, valoare: 10213028 lei, director proiect: lect. univ. dr. Oana Gherghinescu, perioada 2013;
Calitate şi competenţe la standarde europene pentru personalul didactic din învăţământul superior în vederea creşterii competitivităţii şcolii de economie din România, axa 1, 86/1.2/S/53365, Universitatea de Vest Timişoara, Universitatea din Craiova, valoare: 1208383 lei, director proiect: lect. univ. dr. Ovidiu Megan, perioada 2012;
Marketing Research Project Europe (MARPE), proiect internaţional EU Lifelong Learning Programme- Erasmus DE-2010-ERA/MOBIP-Ant-1-215399-1-26, valoare: 78405,55 EUR perioada 2011;
Negocierea şi derularea contractelor comerciale de import, contract cu mediul social şi de afaceri, beneficiar: S.C. GEOSPECT S.A., nr. 64C/23.12.2008, valoare: 11912 euro, director lect. univ. dr. Luminiţa Vochiţa, perioada 2008-2009;
Planificarea activităţii de marketing S.C. ELPRECO S.A. – abordări strategice, operaţionale şi în situaţii de criză, contract cu mediul social şi de afaceri, beneficiar: S.C. ELPRECO S.A., nr. 41C/10.06.2009, valoare: 12233.2 euro , director prof. univ. dr. Gheorghe Meghişan, perioada 2009;
Strategii de valorificare a potenţialului turistic al regiunii Oltenia în perspectiva dezvoltării economice şi sociale şi integrării europene, grant CNCSIS tip AT, nr. 29, valoare: 4900 lei, director lect. univ. dr. Gruescu Ramona, perioada 2006;
N/A
Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord