1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Conf. univ. dr. Barbu Mihail Cătălin
Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor

2Barbu Catalin

Perioada

2001-2006

Calificarea / diploma obţinută

Stagiu de doctorat. Titlul obţinut: Doctor în domeniul fundamental Economic, domeniul Relaţii economice internaţionale cu teza : Implicaţiile globalizării asupra modelelor creşterii economice,

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea din Craiova

   

Perioada

2000-2002

Calificarea / diploma obţinută

Master Administrarea Afacerilor

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea din Craiova, Facultatea de ştiinţe Economice

   

Perioada

1995-1999

Calificarea / diploma obţinută

Licenţiat în profilul economic, specializarea: Tranzacţii internaţionale

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea din Craiova, Facultatea de ştiinţe Economice

   

Perioada

1991-1995

Calificarea / diploma obţinută

Diplomă de bacalaureat

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Liceul Nicolae Bălcescu, Craiova

 

 

Perioada

2014 - prezent

Funcţia sau postul ocupat

Conferenţiar universitar

Activităţi şi responsabilităţi principale

Discipline predate: Marketing, Marketing internaţional, Managementul brandului

Numele şi adresa angajatorului

Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Perioada

2007-2014

Funcţia sau postul ocupat

Lector universitar

Activităţi şi responsabilităţi principale

Discipline predate: Marketing, Marketing internaţional, Managementul brandului, Politici de produs şi de preţ

Numele şi adresa angajatorului

Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Perioada

2004 - 2007

Funcţia sau postul ocupat

Asistent universitar

Activităţi şi responsabilităţi principale

Discipline predate: Marketing, Managementul vânzărilor, Marketingul serviciilor, Cercetări de marketing, Economia întreprinderii

Numele şi adresa angajatorului

Universitatea din Craiova, Facultatea de Ştiinţe Economice

   

Perioada

2001 – 2004

Funcţia sau postul ocupat

Preparator universitar

Activităţi şi responsabilităţi principale

Discipline predate: Marketing, Management, Economia întreprinderii

Numele şi adresa angajatorului

Universitatea din Craiova, Facultatea de Ştiinţe Economice

Membru al Academiei Europene de Marketing;

Membru în Consiliul profesoral al Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor;

Membru în comisiile de specialitate ale Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor;

Redactor şef adjunct al revistei Management&Marketing; 

Membru în colegiul de redacţiei al revistei International Journal of Marketing Studies, Canada;

 

Evaluator pentru revista Analele Universitatis Apulensis seria Oeconomica, Alba-Iulia ;

Evaluator naţional la Centrul Naţional pentru Burse de Studii în străinătate

Preşedinte de secţiune (Marketing) la conferinţa ştiinţifică internaţională ,,Competitiveness and Stability in the Knowledge Based Economy”, 14-15 mai 2010, Craiova;

Membru în comitetul de organizare al conferinţei ştiinţifice internaţionale ,, Competitiveness and Stability in the Knowledge Based Economy”, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi  Administrarea Afacerilor, 3-5 noiembrier 2011, Craiova. 

 

Izmir University, Turcia, stagiu Erasmus documentare, noiembrie 2013;

ISCTE-ul Lisabona, Portugalia, coordonator stagiu practică în cadrul programul Praxis, iulie 2013;

Robert Gordon University, Aberdeen, Marea Britanie, stagiu documentare, martie 2012;

DHBW Baden-Württemberg Cooperative State University Karlsruhe, Germania şi IUT Robert Schuman, University of Strasbourg, Franţa, proiect MARPE, iulie 2011;

Universidade Autonoma de Lisboa, Portugalia, stagiu Ersamus predare, iunie 2010.

N/A

Recunoscute CNCSIS

Marketing internaţional, Editura Universitaria, Craiova 2010, ISBN 978-666-510-0004-1, 272 pag.

Marketing internaţional – aplicaţii şi studii de caz, Editura Universitaria, Craiova 2010, 214 p.

(Selecție)

Liviu Crăciun, Cătălin Mihail Barbu,Determining consumers’ propensity to buy Romanian products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 2/2011, pp. 255-264, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell ;

Cătălin Mihail Barbu, The meanings of „made in Romania” among the Romanian consumers, Revista ECTAP, 7/2011(560) 2011, pp. 31-42, ISSN 1841-8678, indexată Econlit, Repec, Doaj, Ebsco;

Cătălin Mihail Barbu, Cultural adaptation of products, Revista Management & Marketing, Vol. IX, Nr. 1/2011, pp. 105-110, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;

Cătălin Mihail Barbu, Radu Florin Ogarcă, Constantin Răzvan Barbu, Branding in small business, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, Special issue 1/2010, pp. S31-S38, ISSN 1841-2416, indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;

Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu,Retail store design and environment as branding support in the services marketing, Revista Management & Marketing, Vol. VIII, year 6, issue 6/2008, pp. 11-17, ISSN 1841-2416,indexată Repec, Doaj, Ebsco, Cabell;

Tudor Nistorescu, Cătălin Mihail Barbu, Country of origin effect and the success of the brands on international market, Lucrările conferinţei internaţionale „Competivitate şi stabilitate in economia bazată pe cunoaştere”, ISBN 978-606-510-162-3 organizator Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Craiova, 30 mai – 1 iunie 2008.

PRAXIS - Buni practicieni in domeniul economic in tranziţie de la şcoală la viaţa activă, proiect POS-DRU, axa DM 2.1, ID 61477, Universitatea din Craiova, Universitatea de Vest Timişoara, ISCTE Portugalia, Supeuropa Franţa, valoare: 10213028 lei, director proiect: lect. univ. dr. Oana Gherghinescu,  perioada 2013;

Calitate şi competenţe la standarde europene pentru personalul didactic din învăţământul superior în vederea creşterii competitivităţii şcolii de economie din România, axa 1, 86/1.2/S/53365, Universitatea de Vest Timişoara, Universitatea din Craiova, valoare: 1208383 lei, director proiect: lect. univ. dr. Ovidiu Megan,  perioada 2012;

Marketing Research Project Europe (MARPE), proiect internaţional EU Lifelong Learning Programme- Erasmus DE-2010-ERA/MOBIP-Ant-1-215399-1-26, valoare: 78405,55 EUR  perioada 2011;

 

Negocierea şi derularea contractelor comerciale de import, contract cu mediul social şi de afaceri, beneficiar: S.C. GEOSPECT S.A., nr. 64C/23.12.2008, valoare: 11912 euro, director lect. univ. dr. Luminiţa Vochiţa, perioada 2008-2009;

Planificarea activităţii de marketing S.C. ELPRECO S.A. – abordări strategice, operaţionale şi în situaţii de criză, contract cu mediul social şi de afaceri, beneficiar: S.C. ELPRECO S.A., nr. 41C/10.06.2009, valoare: 12233.2 euro , director prof. univ. dr. Gheorghe Meghişan, perioada 2009;

Strategii de valorificare a potenţialului turistic al regiunii Oltenia în perspectiva dezvoltării economice şi sociale şi integrării europene, grant CNCSIS tip AT, nr. 29, valoare: 4900 lei, director lect. univ. dr. Gruescu Ramona, perioada 2006;

N/A

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord