Lect. univ.dr. Meghişan Georgeta-Mădălina | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Membru în Asociația Română de Marketing (2010-Prezent) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Certificat de participare la Programul de formare în Didactica specialităţii disciplinelor psihopedagogice, în cadrul proiectului POSDRU 87/1.3/S/63709 „Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învăţământul superior” (16 – 23 iunie 2013) - Certificat de absolvire „Departamentul pentru pregătirea pesonalului didactic”, nivel II, curs postuniversitar organizat de Universitatea din Craiova (2011) - Certificat de absolvire „Departamentul pentru pregătirea pesonalului didactic”, nivel I, curs organizat de Universitatea din Craiova (2007) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Comunicare în limba engleză”, organizat de Centrul Lingvistic de Formare Profesională (2012) - Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Manager proiect”, organizat de Kaizen Training Consulting (2010) -Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Formator”, organizat de Acces Oltenia (2010) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Recunoscute CNCSIS - Strategies on the mobile telecommunications market from Romania, Ed. Shaker Verlag, editură internaţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Aachen, GERMANIA, ISBN 978-3-8440-1564-5, 208 pp., 2012, Georgeta-Mădalina Meghişan; - Marketingul serviciilor, Ed. ProUniversitaria, editură naţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Bucureşti, ISBN 978-606-14-0820-7, 106 pp., 2014, Georgeta-Mădalina Meghişan; - Economics of the Enterprise, Ed. Sitech, editură naţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Craiova, ISBN 978-606-11-3679-7, 184 pp., 2013, Georgeta-Mădalina Meghişan; - I.Imaginile publicitare cu copii - II.Les publicités avec des enfants, Ed. Lumen, editură naţională recunoscută CNCSIS (http://cncsis.gov.ro/userfiles/file/CENAPOSS/Edituri_arhiva_2010.pdf), Iaşi, în „COLECŢIE DE SUCCSES”, ISBN 978-973-1703-48-0, 128 pp., 2007, Georgeta-Mădalina Meghişan; - Marketing – definiţii, studii de caz, aplicaţii, Ed. Uranus, editură naţională recunoscută CNCSIS 2004-2011 (http://www.editurauranus.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=38&lang=en) , Bucureşti, ISBN 978-973-7765-58-1, 144 pp., 2008, Georgeta-Mădalina Meghişan; - Economia întreprinderii. Teste, aplicaţii, studii de caz, Ed. Universitaria, editură naţională recunoscută CNCSIS (http://cncsis.gov.ro/userfiles/file/CENAPOSS/Edituri_arhiva_2010.pdf), Craiova, ISBN 978-606-510-040-4, 244 pp., 2008, Radu Ogarcă, Claudiu Bocean, Cosmin Băloi, Georgeta-Mădalina Meghişan. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(Selecție) - Strategic planning based on consumers’ decision making process towards mobile telecommunications operators, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, 2014, Journal Publishing (License) Agreement at C:\Users\user\AppData\Local\Temp\FINE1142.html , Ion Stancu, Georgeta-Mădălina Meghişan; - Strategies for better integrate youngsters within Romanian companies in the context of economic-financial crisis, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 8, pg. 459-465, 2014,http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567114001142, Nicu Marcu, Georgeta-Mădălina Meghişan; - Some hypotheses regarding the mobile telecommunications services marketing and consumers rights from Romania, Amfiteatru Economic,revistă indexată ISI Thompson, ISSN 1582 – 9146, no 34/2013, pp. 272-284, 2013, http://www.amfiteatrueconomic.ro/RevistaDetalii_RO.aspx?Cod=49, Nicu Marcu, Georgeta-Mădălina Meghişan; - Marketing study regarding Romanian consumers behavior towards fast-food products, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 3, pg. 397-402, 2012, http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567112001700, Georgeta-Mădălina Meghişan, Flaviu Meghişan; - Marketing study regarding the consumers behavior towards the Auchan Hypermarkets from Romania, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 3, pg. 502-508, 2012, http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567112001876, Ion Stancu, Georgeta-Mădălina Meghişan; - Marketing study on food products distributed under the trademark of large commercial areas, Proceedings of the Romanian Academy, Series B: Chemistry, life sciences and geosciences, coverage in Thompson Scientific, issue 1, january-april 2011, volume 11, ISSN 1454-8267, pp. 93-97, 2011, http://www.acad.ro/sectii2002/proceedingsChemistry/doc2011-1/art10Marcu.pdf, Nicu Marcu, Flaviu Meghişan, Georgeta-Mădălina Meghişan. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- PREMIUL „CEL MAI BUN DEBUT PROFESORAL”, acordat de AFER (Asociaţia Facultăţilor de Economie din România) (2011) |