1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Lect. univ.dr. Meghişan Georgeta-Mădălina
Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor

Instituția/Facultatea Ciclul Specializarea Perioada Diploma obținută
 Academia Română, București, ROMÂNIA  Postdoctorat  Marketing  2014-2015  Cercetator postdoctorat
 Universitatea din Craiova, ROMÂNIA
 Doctorat  Management  2007-2010  Diplomă de doctor
 Universitatea din Craiova, ROMÂNIA  Master  Marketing aplicat  2007-2009  Diplomă de master
 Universitatea din Strasbourg, FRANȚA  Licență  Comunicare-Publicitate  2005-2006  Diplomă de licență profesională
 Universitatea din Craiova, ROMÂNIA  Licență  Marketing  2003-2007  Diplomă de licență
Instituția Perioada Gradul didactic obținut / Calificarea obținută Activități desfășurate
 Universitatea din Craiova, ROMÂNIA  2012-Prezent  Lector universitar doctor

 - Cursuri și seminarii la discipline din domeniul Management-Marketing;

- Activitate de cercetare în domeniul Management-Marketing;

Universitatea din Strasbourg, FRANȚA 2011- Prezent
 
 Cadru didactic asociat (înlocuire temporară)  Cursuri în limba engleză: Marketing, Marketing internațional;
 Universitatea din Craiova, ROMÂNIA  2011-2012  Asistent universitar doctor

 - Cursuri și seminarii la discipline din domeniul Management-Marketing;

- Activitate de cercetare în domeniul Management-Marketing;

Universitatea din Craiova, ROMÂNIA 2008-2011 Preparator universitar doctorand

- Seminarii la discipline din domeniul Management-Marketing;

- Activitate de cercetare în domeniul Management-Marketing;

Universitatea din Craiova, ROMÂNIA 2007-2010 Doctorand cu frecvență

- Seminarii la discipline din domeniul Management-Marketing;

- Activitate de cercetare în domeniul Management-Marketing;

Agenția de presă JEMPRESSE, Strasbourg, FRANȚA 2006 (3 luni) Stagiu de practică în Comunicare-Publicitate

- Promovarea a două reviste (Polystyles – revistă de modă, Polystyrène – revistă de cultură);

- Realizarea de baze de date cu prospecţii şi clienţii agenţiei de presă;

- Realizarea unor operaţiuni de marketing direct;

- Gestionarea portofoliului de inserţii publicitare;

- Redactarea de texte cu caracter promoţional.

Membru în Asociația Română de Marketing (2010-Prezent)

- Certificat de participare la Programul de formare în Didactica specialităţii disciplinelor psihopedagogice, în cadrul proiectului POSDRU 87/1.3/S/63709 „Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învăţământul superior” (16 – 23 iunie 2013)

- Certificat de absolvire „Departamentul pentru pregătirea pesonalului didactic”, nivel II, curs postuniversitar organizat de Universitatea din Craiova (2011)

- Certificat de absolvire „Departamentul pentru pregătirea pesonalului didactic”, nivel I, curs organizat de Universitatea din Craiova (2007)

- Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Comunicare în limba engleză”, organizat de Centrul Lingvistic de Formare Profesională (2012)

- Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Manager proiect”, organizat de Kaizen Training Consulting (2010)

-Certificat de absolvire curs acreditat CNFPA/ ANC, cu tema „Formator”, organizat de Acces Oltenia (2010)

Recunoscute CNCSIS

- Strategies on the mobile telecommunications market from Romania, Ed. Shaker Verlag, editură internaţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Aachen, GERMANIA, ISBN 978-3-8440-1564-5, 208 pp., 2012, Georgeta-Mădalina Meghişan;

- Marketingul serviciilor, Ed. ProUniversitaria, editură naţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Bucureşti, ISBN 978-606-14-0820-7, 106 pp., 2014Georgeta-Mădalina Meghişan;

- Economics of the Enterprise, Ed. Sitech, editură naţională de prestigiu recunoscut (A2)- conform CNATDCU (http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/11/A2_Panel41.xls ), Craiova, ISBN 978-606-11-3679-7, 184 pp., 2013, Georgeta-Mădalina Meghişan;

- I.Imaginile publicitare cu copii - II.Les publicités avec des enfants, Ed. Lumen, editură naţională recunoscută CNCSIS (http://cncsis.gov.ro/userfiles/file/CENAPOSS/Edituri_arhiva_2010.pdf), Iaşi, în „COLECŢIE DE SUCCSES”, ISBN 978-973-1703-48-0, 128 pp., 2007, Georgeta-Mădalina Meghişan;

- Marketing – definiţii, studii de caz, aplicaţii, Ed. Uranus, editură naţională recunoscută CNCSIS 2004-2011 (http://www.editurauranus.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=38&lang=en) , Bucureşti, ISBN 978-973-7765-58-1, 144 pp., 2008, Georgeta-Mădalina Meghişan;

- Economia întreprinderii. Teste, aplicaţii, studii de caz, Ed. Universitaria, editură naţională recunoscută CNCSIS (http://cncsis.gov.ro/userfiles/file/CENAPOSS/Edituri_arhiva_2010.pdf), Craiova, ISBN 978-606-510-040-4, 244 pp., 2008, Radu Ogarcă, Claudiu Bocean, Cosmin Băloi, Georgeta-Mădalina Meghişan.

(Selecție)

- Strategic planning based on consumers’ decision making process towards mobile telecommunications operatorsProcedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, 2014, Journal Publishing (License) Agreement at C:\Users\user\AppData\Local\Temp\FINE1142.html  Ion Stancu, Georgeta-Mădălina Meghişan;

- Strategies for better integrate youngsters within Romanian companies in the context of economic-financial crisis, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 8, pg. 459-465, 2014,http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567114001142Nicu Marcu, Georgeta-Mădălina Meghişan;

- Some hypotheses regarding the mobile telecommunications services marketing and consumers rights from Romania, Amfiteatru Economic,revistă indexată ISI Thompson, ISSN  1582 – 9146, no 34/2013, pp. 272-284, 2013, http://www.amfiteatrueconomic.ro/RevistaDetalii_RO.aspx?Cod=49, Nicu Marcu, Georgeta-Mădălina Meghişan;

- Marketing study regarding Romanian consumers behavior towards fast-food products, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 3, pg. 397-402, 2012, http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567112001700, Georgeta-Mădălina Meghişan, Flaviu Meghişan;

- Marketing study regarding the consumers behavior towards the Auchan Hypermarkets from Romania, Procedia Economics and Finance, revistă indexată ISI Thompson, Volumul 3, pg. 502-508, 2012, http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567112001876, Ion Stancu, Georgeta-Mădălina Meghişan;

- Marketing study on food products distributed under the trademark of large commercial areas, Proceedings of the Romanian Academy, Series B: Chemistry, life sciences and geosciences, coverage in Thompson Scientific, issue 1, january-april 2011, volume 11, ISSN 1454-8267, pp. 93-97, 2011, http://www.acad.ro/sectii2002/proceedingsChemistry/doc2011-1/art10Marcu.pdf, Nicu Marcu, Flaviu Meghişan, Georgeta-Mădălina Meghişan.

Nr. crt. Grant/Proiect Statut în echipa de cercetare Perioada Statut proiect Tip proiect

1.

CNCSIS BD 147/2008 „Managementul strategic al operatorilor de telefonie mobilă din România”  Director de proiect  2007-2010  Finalizat  CNCSIS BD
 2.  CNCSIS MC nr 69/septembrie 2008 : „External environment analysis on the Romanian telecommunication market”  Director de proiect  1-5 octombrie 2008  Finalizat  CNCSIS MC
 3.  543064-LLP-1-2013-1-ES-KA4-KA4MP Lifelong Learning Programme Application, Key Activity 4 Multilateral Projects, B-Entrepreneur: Best practices in entrepreneurship at EU level  Cercetător și/ sau trainer  2014-2016 În derulare  LLP Erasmus
4. EU Lifelong Learning Programme- Erasmus DE-2010-ERA/MOBIP-Ant-1-215399-1-26  “Marketing Research Project Europe” Membru în echipa proiectului 2010-2011 Finalizat LLP Erasmus
5. POSDRU/161/2.1/G/132900 Practicieni de succes în domeniul economic 08.05.2014 – 29.08.2014 Membru în echipa proiectului În derulare POSDRU
6. POSDRU/92/3.1./S/62002 „Stimularea spiritului antreprenorial şi a mediului de afaceri prin îmbunătăţirea performanţelor întreprinderilor şi dezvoltarea competenţelor manageriale şi antreprenoriale” 2011-2013 Expert pe termen scurt Finalizat POSDRU

- PREMIUL „CEL MAI BUN DEBUT PROFESORAL”, acordat de AFER (Asociaţia Facultăţilor de Economie din România) (2011)


Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord