Conf. univ. dr. Radu Ogarcă | |||||||||||||||||||||||||||||||
Management - Marketing şi Administrarea Afacerilor | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Membru Societatea Academică de Management din România (SAMRO) (din 2012) (http://www.samro.ro/MEMEBRI%20ACTUALI.htm) Membru Asociaţia Generală a Economiştilor din România (AGER) (din 2006) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Stagiu post-doctoral în cadrul Universității din Craiova (1.05.2010-31.03.2013) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Manager de proiect (certificat de absolvire seria G nr. 00111483) – stagiu de specializare 15-26.02.2010; Formator (certificat de absolvire seria G 00075726) – stagiu de specializare 30.10-14.11.2011. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Recunoscute CNCSIS Constantinescu D., Ogarcă R., Bocean. C, Barbu C., Băloi I.C., Management. Funcţii. Structuri. Procese, Editura Universitaria, Craiova, 2008, ISBN: 978-606-510-202-6. Ogarcă R., Studiu privind identificarea şi influenţarea determinanţilor eticii deciziilor în cadrul întreprinderilor mici şi mijlocii din regiunea Oltenia, Editura Universitaria, Craiova, 2013, ISBN: 978-606-14-0628-9. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
(Selecție) Crăciun L., Gîrboveanu S., Ogarcă R., Strategic Control and the Performance Measurement Systems, Analele Universităţii din Oradea, Ştiinţe Economice, TOM XVII/2008, ISSN 1582-5450, pp. 198-203 (indexată: REPEC, DOAJ, EBSCO, SCIPIO); http://steconomice.uoradea.ro/anale/volume/2008/v4-management-marketing/032.pdf; Ogarcă R., Whistle blowing in Romania, Revista Tinerilor Economişti, ISSN 1583-9982 (tipărit), 2067-0052 (on-line), noiembrie 2009, pp. 105-114 (indexată: Cabells, EBSCO, REPEC, Knowledge Base Social Sciences Eastern Europe, Economists Online, CEEOL, Electronic Journal Library, Index Copernicus); http://feaa.ucv.ro/RTE/013S-14.pdf; Barbu C. M., Ogarcă R., Barbu M., Branding in Small Business, Revista Management&Marketing, ISSN 1841-2416, Special issue 1/2010, pp.31-37 (indexată: Cabells; REPEC; DOAJ; EBSCO; CEEOL; Electronic Journals Library; Index Copernicus - Journal Master List; ICAAP; SCIPIO); http://mnmk.ro/documents/2010special/3BarbuOgarca.pdf; Ogarcă R., Employees involvement in decision-making: the case of the Romanian SMEs, Revista Tinerilor Economişti, ISSN 1583-9982 (tipărit), 2067-0052 (on-line), nr. 15/2010, pp. 95-106 (indexată: Cabells, EBSCO, REPEC, Knowledge Base Social Sciences Eastern Europe, Economists Online, CEEOL, Electronic Journal Library, Index Copernicus); http://feaa.ucv.ro/RTE/015-12.pdf; Ogarcă R., Features of the Decision-Making in SMEs, Analele Universităţii din Craiova, Seria: Ştiinţe Economice, ISSN 1223-365 X, 3/2010 (indexată: REPEC, EBSCO, CEEOL); http://feaa.central.ucv.ro/annals/v3_2010/0038v3-028.pdf; Nistorescu T., Ogarcă R. F., Determinants of Entrepreneurial Intent of Students in Oltenia Region, Review of International Comparative Management, ISSN 1582-3458, Volume 12, Issue 2, May 2011, 2011, pp. 250-263; (REPEC, EBSCO, Cabells, Index Copernicus, Ulrich's Periodicals Directory); http://www.rmci.ase.ro/no12vol2/04.pdf; Ogarcă R. F., CSR in SMEs–Some Terminological Distinctions, The 7th International Management Conference “New Management for the New Economy”, The Bucharest University of Economic Studies, Faculty of Management, Management Academic Society In Romania (SAMRO), European Council For Small Business and Entrepreneurship (ECSB), Bucureşti, România, 7-8 noiembrie 2013; http://conferinta.management.ase.ro/archives/2013/pdf/25.pdf. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Director departament Management-Marketing-Administrarea Afacerilor (FEAA Craiova) (din mai 2012) |