Activitate de predare şi seminarizare la disciplinele: Logistica, Managementul cumpărărilor, Managementul relaţiilor cu clienţii, Economia turismului, Marketing turistic;Elaborare materiale didactice;Îndrumare lucrări de licenţă şi de disertaţie.
Universitatea din Craiova/Facultatea de Științe Economice
1999 - 2007
Lector -Catedra Management - Marketing
Activitate de predare şi seminarizare la disciplinele: Logistica întreprinderii, Managementul aprovizionării, Gestiunea resurselor materiale, Economia turismului; Marketing agroturistic.
Elaborare materiale didactice;
Îndrumare lucrări de licenţă şi de disertaţie.
Universitatea din Craiova/Facultatea de Științe Economice
1994 - 1999
Asistent - Catedra Management - Marketing
Activitate de predare şi seminarizare la disciplinele: Managementul aprovizionării, Strategia şi organizarea dezvoltării unităţilor agricole şi Proiecte economice;Elaborare materiale didactice.
Universitatea din Craiova/Facultatea de Științe Economice
1990 - 1994
Preparator -Catedra Management - Marketing
Activitate de seminarizare la disciplinele: Management, Marketing, Economie rurală, Proiecte economice;Elaborare materiale didactice.
membru AGER
Certificat de absolvire a cursului de Formator eliberat de ACCES Oltenia, 2010
Certificat de absolvire a cursului de Manager de proiect eliberat de Kaizen Training Consulting Craiova, 2010
Certificat de absolvire eliberat de CFPPA - Saintes (Franţa), 2006
N/A
Autor unic - Managementul cumpărărilor, Editura Universitaria, Craiova, 2011
Autor unic - Logistica manual pentru învațămantul la distanță, Editura Universitaria, Craiova, 2011
Autor unic - Managementul aprovizionării – Metodologie, studii de caz, teste grilă, Editura Universitaria, Craiova, 2007
Autor unic - Logistica întreprinderii,Editura Universitaria, Craiova, 2006
Logistics – source of competitive advantage, Analele Universităţii din Craiova, seria Ştiinţe Economice /nr.42/2014
Customer service – the important goal of logistics, Analele Universităţii din Craiova, seria Ştiinţe Economice /nr.40/2012
Logistics and competitive advantage,Metalurgia internaţional/ vol. XV, Special Issues no. 9, 2010
Customer loyalty – the major goal of customer relationship management, Analele Universităţii din Craiova, seria Ştiinţe Economice / nr. 38/2010
1.
N/A
Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord