1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Utilizare platforme On-Line la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor Craiova

Utilizare platforme On-Line la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor Craiova

În cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor Craiova există două platforme online.

 

  1. Platforma destinată studenților de la învățământul la distanță (ID), accesibilă la adresele:

http://feaa.ucv.ro/id sau https://s139.central.ucv.ro/idportal/

Site-ID.jpg


  1. Platforma destinată studenților de la Licență și Master, învățământ de zi, accesibilă la adresele:

http://feaa.ucv.ro/cursuri sau https://s139.central.ucv.ro/cursuri/

Cursuri-ZI.jpg


La nivelul Universității din Craiova (așadar pentru toate facultățile universității) există o platformă comună – Evidența Studenților, unde puteți consulta notele, planurile de învățământ, puteți descărca facturile proforme pentru taxe, puteți accesa codul unic GDPR care înlocuiește numele dvs. în tabelele de pe site-urile universității, puteți afla care este adresa de email instituțională.

evstrud.jpg


Adresa de email instituțională a fost creată odată cu crearea contului dvs în Evidența Studenților. Pe adresa de email personal din fișa online de înscriere ați primit automat datele de conectare, inclusiv parola de la portalul Evidența Studenților și emailul instituțional, pe care îl veți folosi la accesarea platformelor online, începând cu anul școlar 2020-2021, pentru studenții și masteranzii anului I. Ceilalți studenți vor folosi în continuare vechile adrese de email pentru accesarea platformelor on-line.

Emailul instituțional, de forma This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. este o adresă de GMAIL.

Parola de la acest cont de gmail este aceeași cu parola de acces de la Evidența studenților.

Pentru accesarea unuia din portalurile de cursuri de la punctele 1 și 2 de mai sus, aveți la dispoziție conturile corespunzătoare, în funcție de momentul academic în care vă aflați (licență, master, licență ID).

Acolo folosim alte date de logare, diferite de cele de la evidența studenților.

De exemplu, pentru cursurile de zi – Licență și Master avem un nume de utilizator de forma:

prenume.nume. În cazul în care avem mai mult de un prenume, numele de utilizator va fi de forma prenume1-prenume2.nume.

Pe adresa de email înregistrată pe portal putem primi oricând un email privind resetarea parolei.

Pentru studenții de la licență și master – ZI – aveți instrucțiuni pentru resetarea parolei aici:

https://s139.central.ucv.ro/cursuri/mod/forum/discuss.php?d=364

Pentru studenții la ID aveți instrucțiuni pentru resetarea parolei aici:

https://s139.central.ucv.ro/idportal/mod/forum/discuss.php?d=97

Orele se țin ONLINE, conform orarelor afișate aici:

Licență:

http://feaa.ucv.ro/one/index.php?option=com_content&view=article&id=2958:orar-licenta-semestrul-i-anul-universitar-2020-2021&catid=118:anunturi-stud&lang=en&Itemid=465

Master:

http://feaa.ucv.ro/one/index.php?option=com_content&view=article&id=2959:orar-master-semestrul-i-anul-universitar-2020-2021&catid=118:anunturi-stud&lang=en&Itemid=465

Corespondența se face prin mesageria de pe portalul de cursuri sau pe adresa de email instituțională, pentru studenții și masteranzii anului I. Studenții din ceilalți ani folosesc adresele personale vechi.

Modul în care se face predarea online ține de rutina fiecărui profesor în parte. Vă recomandăm să țineți legătura cu profesorii, pentru că vor fi teme, seminarii, lucrări de încărcat etc.

Masteranzii care provin dintre absolvenții FEAA – au deja acel cont pe portalul de cursuri. Lor li s-a actualizat emailul personal cu cel instituțional. De asemenea, ei nu au primit un email privind crearea unui cont, in motive evidente: aveau deja un cont. Dacă există cazuri în care un masterand care avea deja un cont pe portal, dar a și primit un email cu activarea unui cont nou, înseamnă că la actualizarea datelor i s-a alocat un alt nume de utilizator. Acel student va folosi acest nou cont creat, pentru accesul la cursuri. Vechiul cont va funcționa, dar nu va putea fi folosit pentru cursuri. Se va șterge automat anul viitor.

Pe site-ul facultății există conturi de email folosite pentru corespondența cu secretariatul.

Le puteți găsi aici:

http://feaa.ucv.ro/one/index.php?option=com_content&view=article&id=2883:masuri-de-organizare-a-activitatii-secretariatului-pentru-prevenirea-si-controlul-raspandirii-coronavirusului&catid=151&Itemid=465&lang=ro

Odată logați, studenții au la dispoziție un Tablou de bord (dashboard) cu toate cursurile la care sunt înscriși (Zona 1 din figură). Accesul la mesagerie este vizibil în zona cifrei 2 din figură, iar mesajele în zona cifrei 3.

cursurionline.jpg


Odată accesat un curs, avem acces la Resursele acelui curs de obicei de tipul unor fișiere Word sau PDF, dar poate fi și material multimedia (video sau audio), dar și la diverse activități asociate cursului. De exemplu puteți avea teme de casă, urmând a încărca rezultatele temelor pe site.

Acestea sunt marcate distinctiv, ca în figura următoare:

Screenshot_2020-10-06-Course-Etica-in-afaceri.jpg


Odată accesat linkul temei de casă, putem încărca fișierul lucrat, de obicei de forma unui fișier text, sau poate o arhivă, depinde de cursul și profesorul dvs.

Interfața este în figura următoare:

teme-de-casa.jpg


Apăsați Adaugă lucrare, pentru a încărca fișierul dvs:

cursuri-online-2.jpg


Fișierul cu aceste informații îl puteți descărca de aici. El se va acualiza pe parcurs

 

Share

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord