Premiu ECOTROPHELIA

logo ecotrophelia romania 1 0 O echipă a studenților UCV a obținut un premiu special la o competiție studențească importantă, ECOTROPHELIA, derulată la Timișoara, în perioada 26-27 mai 2015.

ECOTROPHELIA România este o competiție care se adresează tuturor studenților din universitățile în care există facultăți cu program de studii din domeniul ingineriei produselor alimentare, biotehnologiilor pentru industriile alimentare, chimiei sau ingineriei mediului de pe teritoriul României. Scopul competiției este de a crea un produs alimentar eco-inovativ, cu potențial comercial.

Competiția este una europeană, la ediția din 2015 fiind organizate concursuri naționale în 17 state între care, spre exemplu: Austria, Croația. Franța, Germania, Grecia, Islanda, Serbia, Elveția, Marea Britanie.

Finala europeană se va derula la Milano, în cadrul Expoziției Universale cu titlul ”Hrănirea planetei. Energie pentru viitor”.

Echipa de la Craiova, formată din 4 studenți, 2 de la Facultatea de Agricultură și Horticultură (Alexandru Corbu și Alin Zamfir) și 2 de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Craiova (Ioan Călin și Ana-Maria Borcoși) a obținut un premiu în valoare de 1000 lei, Premiul pentru cel mai nou produs de panificație sau patiserie.

Studenții au fost coordonați de d-na prof. univ. dr. Violeta Nor și conf. univ. dr. Felicia Tuțulescu.

Proiectul a avut la bază trei sortimente de brioșă. Una cu spanac și mărar, alta cu brânză și chimen și ultima cu busuioc și pudra de roșii. Pudra este obținuta prin uscarea pielițelor și a semințelor de roșii rezultate din diverse procese de prelucrare (altfel aruncate).

În perioada 26-27 mai 2015 s-a desfășurat Olimpiada Națională a Studenților Economiști în Formare, secțiunea Marketing, la Târgoviște.

Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Craiova a avut 3 echipe, două dintre ele obținând premii importante:

  • Marele Premiu ”Constantin Florescu”, la licență, prin studentele Geantă Andreea și Zabad Diana; Temă ”Mișcarea feministă în marketing”; coordonator: lect. univ. dr. Silvia Puiu
  • Premiu special pentru cercetare interdisciplinară, la master, prin masterandele Popa Andreea și Liana Risipitu; Temă: ”Sporirea cererii intervenţiilor de chirurgie estetică sub influenţa tehnicilor de promovare”; coordonator: conf. univ. dr. Sorina Gîrboveanu.

 

 

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue, we’ll assume that you are happy to receive all the cookies on the FEAA website.