1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Obiective

Programul de studii de masterat Marketing şi Comunicare în Afaceri urmăreşte dezvoltarea abilităţilor superioare în conducerea activităţilor de marketing. Programul oferă o structură solidă de cunoştinţe teoretice, modele de gândire şi raţionament orientate către piaţă, care să-i permită viitorului absolvent să administreze cu succes ritmul schimbărilor dictate de dinamica mediului de afaceri.

Prin aprofundarea domeniului marketingului şi comunicării, programul reprezintă o treaptă esenţială pentru amplificarea performanţei profesionale şi pentru dezvoltarea personală.

Cui se adresează cursurile?

Odată cu aderarea României la UE şi intensificarea concurenţei interne şi externe, este nevoie de specialişti care să ajute organizaţiile româneşti să îşi construiască o imagine de succes. Cursurile se adresează celor care activează sau doresc să urmeze o carieră în domeniul marketingului şi distribuţiei:

  • reprezentanţi de vânzări şi distribuitori (ingineri, medici, farmacişti, jurişti, etc.);
  • responsabili cu comunicarea externă în instituţii;
  • persoane care activează în sectorul de retail;
  • referenţi de specialitate din compartimentele de desfacere;
  • specialişti în cumpărări;
  • angajaţi în mass-media.

Perspective de carieră

Pe baza cunoştinţelor acumulate există numeroase oportunităţi de carieră, în întreprinderi româneşti sau multinaţionale:

  • director comercial/director de marketing;
  • responsabil vânzări;
  • specialist în comunicare şi relaţii publice;
  • analist de piaţă;
  • director de produs;
  • specialist în distribuţie;
  • responsabil cumpărări în sectorul privat sau public.

Suport examen MARKETING ŞI COMUNICARE ÎN AFACERI

Program de studiu MARKETING ŞI COMUNICARE ÎN AFACERI

PLAN DE ÎNVĂŢĂMÂNT

Nr.

crt.

Denumirea disciplinei

Semestrul  I

Nr. de săpt.: 14

Semestrul  II

Nr. de săpt.: 14

C

S

Cr.

C

S

Cr.

ANUL I

Metode de cercetare şi de anchetă în marketing

1

2

6

-

-

-

Managementul relaţiilor cu clienţii

2

1

6

-

-

-

  1. 3

Fundamentele comunicării

2

2

6

-

-

-

  1. 4

Managementul marketingului

2

1

6

-

-

-

  1. 5

E-marketing

1

2

6

-

-

-

  1. 6

Comunicare publicitară

-

-

-

1

2

6

Politici de produs şi de preţ

-

-

-

2

2

6

Managementul logisticii și distribuției

-

-

-

2

1

6

Dreptul comunitar al afacerilor

-

-

-

2

1

6

Etica în marketing

-

-

-

1

2

6

TOTAL

8

8

30

8

8

30

16

16

ANUL II

1.

Gestiunea mărcii

2

1

6

-

-

-

2.

Negocierea în afaceri

2

2

6

-

-

-

3.

Managementul proiectelor

2

1

6

-

-

-

4.

Strategii de comunicare promoţională

2

1

6

-

-

-

5.

Analiza conjuncturii economice internaţionale/Globalizarea afacerilor

2

1

6

-

-

-

6.

Marketing strategic

-

-

-

2

2

6

7.

Simulări decizionale

-

-

-

 

4

6

8.

Practică

-

-

-

 

8

18

TOTAL

10

6

30

2

14

30

16

16

Share