1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Obiective

Programul de studii de masterat Managementul Afacerilor, prin curricula complexă, compatibilă cu cea a programelor similare din universităţile europene, urmăreşte să formeze un portofoliu solid de cunoştinţe şi competenţe necesare identificării şi soluţionării problemelor specifice lumii afacerilor contemporane.

Cursurile cuprinse în acest program acoperă o gamă largă de domenii ale businessului: managementul proiectelor, leadership, managementul schimbării organizaţionale, strategii competitive, ingineria valorii, reengineering, etica afacerilor, management internaţional comparat.

Maniera interactivă de derulare a cursurilor şi studiile de caz înglobate vor fi în măsură să stimuleze abilităţile analitice, creative şi să ofere o viziune de ansamblu asupra dinamicii mediului de afaceri.

Cui se adresează cursurile?

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor pregăteşte manageri polivalenţi: persoane care posedă talentul de a conduce şi capacitatea de a învăţa pe întreg parcursul vieţii.

Programul se adresează:

  • absolvenţilor Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor şi ai altor profile;
  • întreprinzătorilor;
  • specialiştilor din sectorul privat ce doresc să acceseze funcţii de conducere;
  • managerilor din sectorul privat sau public.

Perspective de carieră

Programul de Master Managementul Afacerilor conferă abilităţile necesare pentru cei care aspiră la poziţii manageriale superioare. Modulul deschide porţile către o carieră de succes:

  • business development manager;
  • manager de proiect;
  • manager planificare producţie;
  • analist planificare strategică;
  • consultant în management;
  • manager de produs;
  • manager cercetare-dezvoltare-inovare.

Suport examen Managementul Afacerilor

Program de studiu MANAGEMENTUL AFACERILOR

PLAN DE ÎNVĂŢĂMÂNT

Nr.

crt.

Denumirea disciplinei

Semestrul  I

Nr. de săpt.: 14

Semestrul  II

Nr. de săpt.: 14

C

S

Cr.

C

S

Cr.

 

Anul I

 

1.

Teoria organizaţiilor

2

1

6

-

-

-

 

2.

Management internaţional comparat

2

2

6

-

-

-

 

3.

Etica in afaceri

2

1

6

-

-

-

 

4.

Analiza datelor

1

2

6

-

-

-

 

5.

Dreptul comunitar al afacerilor

2

1

6

-

-

-

 

6.

Managementul proiectelor

-

-

-

2

1

6

 

7.

Sistemele calităţii

-

-

-

2

1

6

 

8.

Comportament organizaţional

-

-

-

2

1

6

 

9.

Politici si strategii de producţie

-

-

-

2

2

6

 

10

Managementul schimbării. Reengineering

-

-

-

1

2

6

 

TOTAL

9

7

30

9

7

30

 

16

16

 

Anul II

 

1.

Management strategic. Benchmarking

2

2

8

-

-

-

 

2.

Analiza performanţelor economico – financiare

2

1

8

-

-

-

 

3.

Managementul prin bugete si costuri

2

1

6

-

-

-

 

4.

Politici de produs și de preț

2

1

8

-

-

-

 

5.

Engleza pentru afaceri

1

2

6

-

-

-

 

6.

Metodologia cercetării in management

-

-

-

3

1

8

 

7.

Jocuri de conducere a afacerilor

-

-

-

-

4

8

 

8.

Practică

-

-

-

-

8

8

 

TOTAL

9

7

36

3

13

24

 

16

16

 

Share

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord